نرم افزار فرآیند محور برهان

نرم افزار فرآیند محور برهان

تاریخ انتشار :

همانطور که سازمان ها رشد می کنند و بزرگ می شوند، مدیران و مالکان این کسب و کارها انتظار دارند تغییرات و تکامل در فرآیندها، تیم ها و زیرساخت های سازمان تحت نظر آنها نیز توسعه داده شوند.
زمانی که، اتاق فکر سازمان برنامه مشخصی را دنبال می کند، به دنبال این است که اراده موجود در مدیران و مالکان را به بدنه سازمان منتقل کند. ایجاد این اراده در میان ارکان سازمان نیازمند ابزارهای درست برای انتقال اهداف، برنامه ها و پایش آن ها است.

رشد اثبات شایستگی شماست

سیستماتیک کردن امور با استفاده از راهکارهای نرم افزاری در کنار بهره گیری از مشاوران با تجربه می تواند مسیر پیشرفت را برایتان هموار کند.

برای رشد کردن نیاز است، موارد زیر را در نظر بگیرید:
💡در هر مرحله مدیران و تصمیم گیران باید درک عمیقی از مفاهیم مالی داشته باشند.
💡برای مدیریت منابع سازمان باید راهکار و ابزار مناسب داشته باشید.
💡در هر مرحله نیازمند حضور متخصصین و مشاوران مرتبط با موضوع خواهید بود.

یکی از مهمترین  الزامات رشد ایجاد همسویی در نگرش پرسنل با اهداف سازمان است. باید به این سوال پاسخ دهید که چه چیزی شما را عقب نگه داشته است؟
فناوری قرار است کارها را ساده کند. آیا فناوری مورد استفاده شما در آینده نیز کارایی دارد؟ فرآیندهای درون سازمانی که شما را حین حرکت به مرحله بعدی تکامل هل میدهد، چیست؟
هر نقصی در فرآیند های سازمان شما، یک فرصت از دست رفته برای رشد و رساندن کسب و کار شما به سطح بعدی است. اما پیدا کردن و رفع این نواقص چالش بزرگی است که بسیاری از سازمان ها با آن دست و پنجه نرم می کنند. اگر به دنبال جلب اعتماد بازار و مشتریان هستید، نباید اجازه دهید این چالش ها به چشم آمده و می توانید سیستماتیک کردن امور را دنبال کنید.
سیستم های اطلاعاتی می توانند یکی از ابزارهای سیستماتیک کردن کارها باشند. سیستم های اطلاعاتی تا وقتی یکپارچه نیستند هر کدام به شکل مجزا عمل می کنند؛ ولی وقتی یکپارچه می شوند اطلاعات همگی وارد یک پایگاه داده ی منسجم شده و سیستم ها با هم شروع به صحبت می کنند. اطلاعات مرتبط با بخش خود را با یک زبان به اشتراک گذاشته و جریان اطلاعات در بخش های متفاوت سازمان به حرکت در می آید.
از آنجایی که منابع در اختیار سازمان ها ، اهرم های کنترل فرآیند و وضعیت بلوغ در هر سازمانی متفاوت است نمی توان یک نسخه را به همگان تجویز کرد و صرفا در نظر گرفتن ابعاد فنی ماجرا کافی نیست. استفاده از فکر افزار و شناسایی درست پتانسیل ها در طراحی فرآیند منجر به روان تر شدن گردش اطلاعات در سازمان می شود.

لذا یک نرم افزار برای همه مناسب نیست، یک روش پاسخگوی همه صنایع نیست.

برای پیاده سازی ERP در هر سازمان متناسب با نوع صنعت با توجه به ظرفیت و دانش نیروی انسانی، فرآیند های مورد نیاز، آیین نامه و قوانین داخلی، نحوه دسترسی و توزیع اطلاعات، گزارشات سازمانی و ... ممکن است راهکارهای نرم افزاری متنوعی ارائه شود.
هدف همه آن ابزارها نیز گردش و توزیع متناسب اطلاعات است. لذا سازمان ها یا خود اقدام به تجهیز تیم های نرم افزاری می کنند یا از شرکت های تخصصی این حوزه دعوت به همکاری می کنند. در این مسیر سازمان ها ترجیح می دهند از شرکتی بهره بگیرند که همراه با رشد سازمان آن ها را همراهی کرده و فرآیند های آن ها محدود نباشد. همراه با بلوغ سازمان از دانش کافی برخوردار بوده تا در بخش های متنوع فنی بتوانند مشاور مناسبی باشند.
برهان نوین با بیش از یک دهه تجربه موفق در استقرارپروژه های ERP در صنایع متفاوت با کمک سیستم های اطلاعاتی فرآیند محور و تسلط بر خواسته های متنوع سازمانی، رزومه های موفقی را از خود به جای گذاشته است.
ما بر حسب تجربه به شما پیشنهاد می کنیم از ابزاری استفاده کنید که قابلیت ها و محدودیت های نرم افزاری مانع توسعه کسب و کار شما نشود و همزمان با رشد سازمانی شما همراه تان باشد.


مقالات مرتبط
استقرار نرم افزار کنترل تولید

استقرار نرم افزار کنترل تولید

کپی و انتقال اسناد برهان

کپی و انتقال اسناد برهان

تقویم وصول مطالبات

تقویم وصول مطالبات

دیدگاه شما

لطفا فرم را تکمیل فرمایید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Thank you! Your message has been sent.
Unable to send your message. Please fix errors then try again.