تقویم وصول مطالبات

تقویم وصول مطالبات

تاریخ انتشار :

کاربرد تقویم وصول مطالبات
ارتباط تقویم وصول مطالبات با اسناد فروش
ارتباط تقویم وصول مطالبات با نرم افزار پیامک
ارتباط وصول مطالبات با قابلیت یادآوری 

تقویم وصول مطالبات

یکی از تاثیر گذارترین عواملی که جریان گردش نقدینگی در سازمان ها را می تواند با اخلال مواجه کند، تعهدات باز مشتریان یا همان حساب دفتری می باشد. برای پیگیری مطالبات باز نیز همواره باید انرژی مضاعفی صرف شود و به شکل مکرر از مشتریان پیگیری شود تا توافقات بین طرفین همواره به روز باشد.
⛔اگر فروش شرکت شما به شکل تسویه نقدی است این قابلیت برای شما کارایی ندارد.
⛔اگر هر زمان فروش انجام می شود در زمان صدور صورتحساب فروش؛ چک، وجه نقد (در هر قالبی شامل کارت به کارت، کارت خوان و...) دریافت می شود باز هم این قابلیت برای شما کارایی ندارد.

🔔اما اگر در مدل فروش شما به مشتری، قول و قراری توافق شود که روی اعتمادی که به طرف مقابل دارید و تاریخ مشخصی بابت پیگیری زمان تعهدات توافق می شود، این قابلیت برای شما کاربرد دارد.

📢از نسخه 9 به بعد نرم افزار برهان، قابلیتی با عنوان زمان بندی وصول روی اسناد فروش در سیستم فروش برهان اضافه شده که کاربر فروش می تواند زمان هایی که مشتری قول داده نسبت به تسویه حساب فروش اقدام نماید ثبت می گردد. نتیجه اطلاعات ثبت شده در جدول تقویم وصول مطالبات به مدیریت سازمان نمایش داده می شود. همچنین کارشناسان فروش می توانند با کمک قابلیت یادآوری، در روز مورد نظر نسبت به پیگیری مطالبات اقدام نموده و با کمک  ابزارهای جانبی مثل نرم افزار پیامک نسبت به اطلاع رسانی به مشتری اقدام نمایند.


مقالات مرتبط
نرم افزار فرآیند محور برهان

نرم افزار فرآیند محور برهان

استقرار نرم افزار کنترل تولید

استقرار نرم افزار کنترل تولید

کپی و انتقال اسناد برهان

کپی و انتقال اسناد برهان

دیدگاه شما

لطفا فرم را تکمیل فرمایید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Thank you! Your message has been sent.
Unable to send your message. Please fix errors then try again.